|    
  
  
  
  
 | 
 
 Nie tylko Twoja firma boryka się z wieloma problemami
        i nie tylkoTy nie jesteś w stanie sam wszystkie je rozwiązać.
 Masz do wyboru:
 - pozostawić problem bez rozwiązania (pamiętając jednak o tym, że czas
 działa na Twoją niekorzyść)
 - przekazać sprawę podwładnemu (co może dać bardzo dobre efekty
 pod warunkiem, że jest on odpowiednią osobą do tego rodzaju działań)
 - skorzystać z pomocy specjalistów (skontaktować się z konsultantami
 Creative Marketing Group)
 
 Zanim podejmiesz decyzję przeczytaj dokładnie tę stronę i poznaj
 wszystkie plusy i minusy doradcy zewnętrznego.
 
 minusy:
 - najprawdopodobniej nie jest on fachowcem z Twojej branży,
 więc będzie on musiał poznać specyfikę działalności Twojego przedsiębiorstwa
 - nie będzie w Twojej firmie fizycznie obecny każdego dnia,
 więc jeżeli wyniknie coś nagłego trzeba będzie wezwać go telefonicznie
 - ... i to już wszystkie minusy
 
 plusy:
 + jest fachowcem posiadającym dużą wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu
        marketingu,
 co pozwoli mu szybciej wskazać przyczyny problemu i propozycje ich rozwiązań
 + doradca nie jest związany emocjonalnie z firmą, co pozwala mu na obiektywną
        ocenę sytuacji
 + konsultant z zewnątrz nie jest Twoim podwładnym, dzięki czemu nie boi
        się
 wyrażać swoich opinii o funkcjonowaniu Twojej firmy
 + kosztuje Cię mniej, ponieważ nie opłacasz za niego składek emerytalnych
        i rentowych,
 nie korzysta z płatnych zwolnień, nie musisz opłacać jego uczestnictwa
        w szkoleniach itd.
 + płacisz mu za konkretną pracę, przynoszącą określone efekty;
 kiedy uważasz że konsultant nie jest już niezbędny kończysz współpracę.
 
 Można tak wymieniać i wymieniać... ale najlepiej przekonać się
        osobiście jak wiele
 można zmienić w Twojej firmie współpracując z konsultantami
        Creative Marketing Group.
 
 Proponujemy Ci nasze usługi w zakresie doradztwa marketingowego
        przy projektach:
 - krótkoterminowych np.
 przygotowanie wstępnej oceny marketingowej przedsiębiorstwa (1-2 tygodnie)
 tworzenie analizy marketingowej firmy (2-4 tygodnie)
 - długoterminowych np.
 opracowanie strategii marketingowej (4-8 tygodni)
 pełnienie roli tzw. zewnętrznego działu marketingu (przejęcie roli specjalisty
        ds. marketingu
 w przedsiębiorstwie - kilka miesięcy, kilka lat)
 
 Doradztwo
        w zakresie korzystania z Internetu
 Pragniesz rozpocząć wykorzystywanie Internetu w swojej działalności jednak
        nie wiesz
 w jaki sposób to zrobić. Oferujemy Ci pomoc w zakresie optymalnego korzystania
        z sieci.
 Doradzimy na temat sprzętu i oprogramowania, sposobów podłączenia do
        sieci, prezentacji
 firmy w Internecie. Ponadto przeprowadzimy szkolenie personelu w zakresie
 wykorzystania Internetu w działalności firmy.
 
 Zainteresowanych prosimy o kontakt.
  początek strony  strona główna 
        | marketing internetowy | badania 
        marketingowe | kontakt  |